برگ زرین دیگر در کارنامه مدیریت شرکت پتروشیمی غدیر/ پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتریان و اخذ گواهینامه های سری ایزو ۱۰۰۰۰

برگ زرین دیگر در کارنامه مدیریت شرکت پتروشیمی غدیر/ پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتریان و اخذ گواهینامه های سری ایزو ۱۰۰۰۰

روز گذشته در خاتمه بررسی های تیم ممیز شرکت IMQ ایتالیا، شرکت پتروشیمی غدیر به عنوان اولین شرکت از بین شرکت های رقیب موفق به اخذ گواهینامه های سری ۱۰۰۰۰ و جاری سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتریان در این شرکت شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی غدیر، روز شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ در جلسه ای که با حضور مهندس بیانک، مدیر عامل شرکت، خانم نادعلی سرممیز شرکت IMQ، مدیر بازرگانی و سرپرست فروش شرکت در خصوص اخذ گواهینامه مذکور برگزار شد، شرکت غدیر با تکیه بر توان و تلاش خستگی ناپذیر پرسنل جوان شرکت موفق به اخذ سه گواهینامه حوزه رضایت مشتری شد.

گواهینامه های یاد شده شامل ایزو ۱۰۰۰۱ تحت عنوان راهنمای قواعد رفتاری در سازمانها، ایزو ۱۰۰۰۲ تحت عنوان رسیدگی داخلی به شکایات در سازمانها و ایزو ۱۰۰۰۴ راهنمای پایش و اندازه گیری رضایت مشتری هستند که در شرکت غدیر پیاده سازی شده اند.
در این جلسه مهندس بیانک از ممیزان به این علت که شرایطی را فراهم می کنند که شرکت ها بتوانند کالای مشتری مدار تولید کنند و بتوانند به شکل علمی و سازمان یافته در فرایند ارائه خدمات به مشتریان کاستی های خود را برطرف کنند تقدیر کرد.

وی ارزیابی و سیستم های بررسی عملکرد ممیزان را ارزشمند و تاثیر گذار توصیف کرد و در ادامه افزود: ما در مجموعه غدیر به کار تیمی اعتقاد راسخ داریم و توانسته ایم با تکیه بر توان جمعی پرسنل کار بزرگی انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت اظهار کرد: در دو سال گذشته با وجود مواجه شدن با مدت زمان نزدیک به دو ماه خواب کارخانه که از میزان متعارف بیشتر بوده است و بیشتر مواقع این مشکل به خاطر شرایط منطقه ویژه و تامین خوراک از مجموعه های دیگر به کارخانه تحمیل شده است، توانستیم از ظرفیت اسمی تولید کارخانه عبور کنیم و این امر ارزشمند جز با تکیه بر توان جمعی پرسنل محقق نمیشد.

مهندس بیانک گفت: ما ساده فکر میکنیم و روان و شفاف عمل میکنیم و اعتقادی به پیچیدگی در عملکرد نداریم.

فرایند اخذ گواهینامه های سری ۱۰۰۰۰ و جاری سازی نظام مدیریت رضایت مشتریان به عنوان یک اصل اساسی در تکریم مشتری که جزو ارزشهای اساسی شرکت محسوب می شود با هدایت و راهنمایی آقای دکتر فیض پور، مدیر بازرگانی شرکت و تلاش ارزشمند خانم مهندس شمس رییس تضمین کیفیت شرکت و خانم مهندس بیژه سرپرست فروش و خانم رجایی کارشناس فروش محقق شد که باید این موفقیت ارزشمند را به همکاران ارجمند، مدیر عامل محترم و مشتریان شرکت تبریک گفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =