شما می توانید با کد رهگیری درخواست خود را پیگیری کنید. شماره پیگیری جستجو بازخوانی بازخوانی مشتریان محترم می توانند شکایت خود از طریق ایمیل crm@gpc.ir به امور شکایات ارسال نمایند. جستجو شماره پیگیری جستجو بازخوانی بازخوانی ارسال مشکل جدید شکایت مشتری اطلاعات شکایت مشتری نام شرکت/موسسه * تلفن همراه شرکت/موسسه شماره همراه مدیر شرکت یا موسسه * نام مدیر شرکت/موسسه * پست الکترونیک شرکت/موسسه نام و نوع محصول * شماره حواله * تناژ خریداری شده * نوع بسته بندی جامبو پالت نوع بسته بندی محصول را مشخص نمایید تاریخ بارگیری * تلفن ثابت شرکت/موسسه * لات نامبر * نام و نام خانوادگی ارسال کننده فرم * تاریخ جاری * پست الکترونیک ارسال کننده * موضوع شکایت * بازخوانی بازخوانی